VZW Bouw KLJ Lokalen
Om de bouw van de nieuwe jeugdlokalen voor KLJ Schiplaken in goede banen te leiden, werd er een VZW opgericht, nl. ” VZW KLJ Lokalen Schiplaken”. Deze manier van werken zorgt ervoor dat alles met betrekking tot de lokalen in een wettelijk kader kan verlopen (subsidies, aansprakelijkheid…). Nu de bouw van de lokalen is afgerond, is de VZW verantwoordelijk voor de verhuur en het onderhoud van de lokalen. Hierdoor wordt de leiding, die bezig is met de organisatie van de dagdagelijkse activiteiten, niet te veel belast met de organisatie van de nieuwe lokalen.
De VZW bestaat uit een Raad van Bestuur (de kern van de VZW) met daarrond een Algemene Vergadering. In de vzw zetelen naast ouders ook leiding en oud-leiding. Zo krijgt elke betrokken partij een stukje zeggenschap waardoor het verwezenlijken van het bouwproject vlotter kan verlopen.
Raad van bestuur
De leden van de Raad van Bestuur:
- Ellen Van Dievel (voorzitter)
- Isabelle Myncke (ondervoorzitter)
- Imke Aerts (secretaris)
- Robert Myncke (bestuurslid)
- Christel De Boeck (bestuurslid)
- Jana Bernaerts (bestuurslid)
- Isolde Van Der Massen (bestuurslid)
- Jens Maes (bestuurslid)
- Igor Bulcke (bestuurslid)
Met de Raad van Bestuur komen we meermaals per jaar samen en bespreken we alles met betrekking tot het dagelijks bestuur van onze VZW. Daarnaast zijn we verantwoordelijk voor het onderhoud van het lokaal.
Indien je interesse hebt om ons te helpen bij activiteiten van de VZW of om lid te worden, aarzel dan niet contact op te nemen via vzw@kljschiplaken.be!
De Algemene Vergadering
Alle leden van de Raad van Bestuur en alle huidige leiding van KLJ Schiplaken
Met de Algemene vergadering komen we éénmaal per jaar samen voor een bespreking over o.a. de uitgaven van het afgelopen jaar en de begroting van het volgend werkjaar.
Contactinformatie
Adres hoofdzetel | A.Van Langhendoncklaan 19 3191 Hever |
Contactpersoon | Ellen Van Dievel, voorzitter 0479 58 22 69 vzw@kljschiplaken.be |
Bankrekening | IBAN BE08 7440 2815 1413 KREDBEBB |